Eerste Hulp Bij Trendwatching
Je kunt mij als trendwatcher inhuren als spreker voor inspiratiedagen, congressen of andere bedrijfsbijeenkomsten. Het publiek kan variëren van kleinschalige groepen (<20) of grootschalige events (>500). De duur van de lezing is afhankelijk van jouw vraag, met een minimale duur van 30 minuten.
Onderwerpen waarover ik spreek zijn:
- Trendwatching & jouw bedrijf: Hoe hebben trends als duurzaamheid, technologisering en betekeniseconomie effect op jouw bedrijf? Hoe speel jij in op ontwikkelingen als maakbare identiteit, geluksobesitas, etalagecultuur? Wat houden deze begrippen überhaupt in? Hoe ziet de werknemer van de toekomst eruit? Welke trends hebben invloed op Generatie X, Y, Z of Generatie Alpha en hoe zorg je ervoor dat je met jouw HRM beleid op de nieuwe generaties blijft inspelen?
- Trendwatching & jouw doelgroep: Hoe ziet de klant van de toekomst eruit? Welke trends hebben invloed op nieuwe generaties klanten en hoe zorg je ervoor dat ook de nieuwe generaties voor jou kiezen, zich aan jou binden en een stapje verder gaan dan alleen ambassadeur zijn van jouw merk?